Tym razem coś innego:) (STROFA PIERWSZA ROZMOWA PIERWSZA)

Biorąc pod uwagę, że ktoś chce mi rozszerzać horyzonty, a ja się na to zgodziłam (wybierając po temu PDF) użyję tej strony jako notatnika.

NIE MAM Z TĄ FILOZOFIĄ I PODEJŚCIEM DO ŻYCIA NIC WSPÓLNEGO… KULTURA WSCHODU TO NIE MOJA BAJKA…

Będzie ciężko. Ja to troszeczkę inaczej powklejam, żeby było łatwiej czytać fragmentami… Pod każdym wklejonym fragmentem przypis z tyłu. uważam, że bez nich się nie damy rady… 🙂 (Przepraszam, większość z nas)

______________

Bhagawadgita

Dritaraszta rzekł:

1. Na polu Dharmy, na świętym polu Kuru zgromadzeni, skorzy do walki, co uczynili moi ludzie,

oraz Pandu synowie, o Sandżajo?

* PRZYPIS *

Strofa 1 – Dharma – obowiązek, powołanie, zadanie życiowe; również –  wewnętrzne prawo i

wypływające zeń posłannictwo; zaś A-dharma – to co jest Dharmie przeciwne, a więc bezład,

bezprawie, nieład, nieprawość, grzech, chaos, rozprzężenie, rozkład społeczny.

_________________________

* PERSONAL COMMENT *

Nie mam pojęcia dlaczego Lisek zajmuje się tym czym się zajmuje, ale nie kazałaby mi tego czytać, gdyby nie widziała w tym sensu, MAM NADZIEJĘ, najwyżej ją opierdolę na końcu…

Leave a Reply

